slide show


Satans vinterkräksjuka

Publicerat 2012-11-23 19:20:07 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Urs, kräksjukan går verkligen nu. Min lillasyrra och hennes kompis satt och pratade om att jättemånga lärare och andra kompisar var sjuka. Och att typ nästan hela mellanstadiet var magsjuka. Fy fan.
Hoppas verkligen inte att jag får det, det är helvete gånger 1000. Urs.:o
 
Har ingen respekt eller någon som helst tollerans för folk som är magsjuka, haha. Då tänker jag bara  på mig själv och att jag måste fly och skydda mig. Hahah, lite självisk..!? :P
 
Men faktiskt, nu i sånnahär vinterkräktider, så säger jag bara, watch out and wash your hands... 
 
Situationen blir ju bättre när min lillasyrras kompis säger vid matbordet:
"Jag var med en kompis igår, och hon blev magsjuk. Det var därför hon inte var i skolan idag."
 
Yeees. Det känns ju bra att sitta bredvid henne då... Japp, antagligen är jag väl kanske smittad nu. Det återstår att se, 48 timmar... Nu börjar nedräkningen... Blev jag smittad av min syrras kompis som hade varit med någon magsjuk igårkväll.. :S ? Hahah...
 
Hoppas att inte ni heller blir magsjuka! Sånt är ju bara HEMSKT.
 
Jag har ju mina fobier, men magsjuka är nog den värsta av de alla... Kräks är en fobi för mig.
 
Känner att jag sitter här och skriver världens knasigaste och mest annorlunda inlägg. Men jag skriver det som rullar i mitt huvud, och detta var ett sånt tillfälle....
 
 
Jaja, gott var det ialfl med taco´s! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback