slide show


Planer för vecka 47

Publicerat 2012-11-19 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Måndag: Rider Sonic! Tror det blir dressyr i ridhuset! 
 
Tisdag: Måste plugga massor efter skolan, urs. Hade tänkt mig typ 2,5 timme. Måste lära mig alla dessa länder i hela världen... (hahah inte bokstavligen alla, men mååånga...)
 
Onsdag: Hooppning på ridskolan! Hoppas det går bra och att jag får en rolig ponny/häst att rida! Skulle va riiktigt kul att få rida Naomi igen... Men tror inte jag kommer få henne... :/
 
Torsdag: Sooniic igen! Hoppas på ett toppen ridpass! Antar dressyr om inte något annat! Kanske maarkabete?
 
Fredag: Åh, älskade fredag. Vill ha fredag, nu! Menmen! Kollar nog upp med någon kompis och gör något kul! 
 
Försökte med bild åååååh. Hotmail´en laggade TOTALT. Försökte verkligen. Men allt blev helt damp.

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback