slide show


Somnar glad och nöjd med denna tisdag

Publicerat 2013-03-05 22:40:15 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Bra dag. Faktiskt. Somnar med musik i lurarna och med känslan att det faktiskt var en bra dag! Är glad och nöjd! Tyckte jag prestera rätt ok i skolan, haha fast somna på sista lektionen, men hallååå en låångfilm om evoultion... Hm nja?
Men är nöjd med denna tisdag! Avslutades med tv och varm chocklad i soffan med familjen!

Men hörrni! Nu ska jag sova och vakna upp glad imorn! Ridskolan imorn och det blir kul! Godnatt på er, imorn är det onsdag. Och tro det eller ej, men onsdagar är inte så illa ändå! ;)

Haha btw! Hur lyckas man!!?? Jag har rivit sönder mitt lakan, alltså skum människa här!!?? Så haha fick byta det. Alltså jag har stora problem! LOL!

Men allvarligt Alva, sluta skriv. Sov. ;)

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback