slide show


Varför vi har blogg.

Publicerat 2013-01-14 14:30:00 | i kategori | Lämna gärna en kommentar!


Alltså statistien är inte särskilt bra kan jag säga, men vad gör det? Jag & Emmie bloggar för att det är KUL. Och inget annat! Okej, såklart att det kanske känns roligare att blogga om kan skulle ha 500 läsare liksom, såklart.
Men. Vi har bloggen för att vi vill dela med oss av våran vardag för er. För att vi tycker att det är kul att blogga.
Sen om bloggen kommer att bli känd är inget vi strävar efter. För oss är det att blogga, vara bara som VI.
Jag och Emmie ÄR. Och sedan utav det se hur långt just VI. Kan komma med denna blogg.
 
Men ni fina som läser är guld värda och det är jättekul att ni läser! Och det vill vi gärna att ni fortsätter att göra! :D
 
Alltså det jag vill säga med det här inlägget är att vi inte bloggar för att bli bäst. Utan för att dela med oss av våra liv!
För er där ute! 
 
Sedan så tänker vi aldrig tigga läsare, alltså skriva till typ någon riktigt känd hålla på och kommentera: läs min blogg! Åh snälla lämna en kommentar efter dig! Ååååh det skulle betyda så mycket.
 
Alltså nej, nej nej.
 
Jag & Emmie bloggar för att det är kul! Vi är vi och så får vi helt enkelt se hur långt vi kommer på det!
Vi ville bara tala om det för er, satt ni vet! 
 
 
 
Just because, we are crazy! ;) Hahahahah!
 
/Emmie & Alva
Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Emmie!

Fick du den saken jag gav till dej? Tyckte du om den?

2013-01-14 @ 15:16:45
URL: http://PetraOlsson.blogg.se
Postat av: Petra

Jag kommer följa er alltid!

Svar: Vad gulligt! Tack!Memmo, är det du? Heter inte du Clara? :D/Emmie & Alva
För hehe tänkte bara din email! :) Kramar Oss!
Superkul att du kommeterar! Det blir vi sååå glada över!
Emmie & Alva

2013-01-14 @ 15:19:46
URL: http://PetraOlsson.blogg.se
Postat av: Petra

Nää, jag är inte Memmo/Clara, men jag känner henne o vi delade email ;) Vart fick ni designen ifrån! Sjukt snygg!

Svar: Vi vann designen av Annaform :)
Emmie & Alva

2013-01-14 @ 18:54:44
URL: http://PetraOlsson.blogg.se
Postat av: Petra

Aha! Du, Emmie! Fick du den där bilden jag gav dig?

Svar: Ja det fick jag! Åååååh vad gulligt av dig! Tack så jättemycket! Du är en jättefin läsare!/Emmie! :)
Emmie & Alva

2013-01-14 @ 19:45:56
URL: http://PetraOlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback