slide show


Tycker synd om mig själv.

Publicerat 2013-01-25 17:50:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Sitter ensam inne på mitt rum och tycker väldigt synd om mig själv... Malin åkte precis. Vi hade kul.
Men tråkigt att alla alltid ska dissa mig och åka hem så tidigt................ 
Så ja, kvällen blir väl med taco middag och kanske tv med familjen... Fixa tidsinställda till er och så...
Haha, och tycka synd om mig själv, för att jag är så ensam... Forever alone. Forever alone. :(
 
Lite forever alone grejer.... :P
 
 
Hahahahhahahah! Själv skulle jag ju aldrig göra det men hahahaha.... LOL

 
 
 
Haha... Nejdå.. Ska nog skärpa upp mig nu och vara glad över att det är helg... Men är forever alone just nu så ja.... Kanske på bättre humör efter middagen, I hope................. :o
 
Men imorn ska ja till hästbiten med Malin! :) Och sen vara med Josefin! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback