slide show


Stall-outfit

Publicerat 2013-01-03 08:52:42 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ska åka om typ 20 min mot stalleeet! Ska ju hoppa Sonic, och det ska bli Sååå kul! ;) Taggad till 1000 kan jag säga!
Malin ska bygga banan och hon är awesome på anstånd och sånt! Och Josefin ska fota! Kan det bli bättre?! Grymma vänner som ställer upp och följer med! Håller tummarna för att ingen annan ska vara i ridhuset när vi kommer!
Håll tummarna åt mig ni med! ;)

Här kommer en rätt ful bild på mig, haha. Men det är liksom dagens outfit för stallet!:

Mössa - JH Collektion
Fleece - Jacson
Tröja - KL
Ridbyxor - Hööks
Ridstrumpor - KL
+ Sockor! :3

Sen så ska jag ha min Montain horse dunjacka! Och sen när jag rider ska jag nog ha en lite tunnare jacka! ;)

Nu ska jag åka! Men vi hörs senare ! :)
/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback