slide show


REA på Hööks!

Publicerat 2013-01-04 20:45:35 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
50% rabatt på utvalda produkter på Hööks! Riktigt många BRA grejer! Till otrooliga priser...
Framförallt tycker jag ialfl att det ser ut att finnas en hel del schabrak på rea! Så passa på!? :D
 
Även 25% rabatt på HV polo! :) Skulle faktiskt vilja dra till Hööks! Men får väl se..! ;) 
Känner heller kanske att jag inte behöver någonting nytt egentligen,
men alltid kul att bara vara i en hästbutik!:o
 
Messade lite med Malin för en stund sedan om att vi kanske skulle ses en stund imorn, kanske Hästbiten då? :o :o :o
Tror inte jag köper ngt men somsagt, alltid såå kul att vara i en hästsportaffär!
 
Haha, (inteförattnågonbryrsig) men var på häst och hund huset idag i stan, dock verkade de tyvärr inte ha någon rea :// Men hihi! Alltid kul... :P
 
Nej, men nu känner jag att det här inlägget spårade ur lite! Men kolla rean på hööks vettja! ;)
 
/Alva
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback