slide show


Planer för vecka 5

Publicerat 2013-01-28 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Måndag: Ska till stallet och rida Sonic! Rider tillsammans med Emma! Den nya medryttaren på Bronco! Sedan så ska Hannah med! Och har inte träffat henne på jättelänge så det ska bli superkul! :D
 
Tisdag: Inga planer alls tror jag, men ska nog göra läxor och plugga... OOH. Btw, kom precis på att jag slutar klockan 16:30! NOOOO.... :/
 
Onsdag: Ridning på ridskolan - Hoppning! Och det ska bli riktigt kul! Tror det blir Bambina och jag ska ge ALLT.
 
Torsdag: Ska tyvärr inte till Sonic för jag ska till tandläkaren och dra ut en tand, ajaj! Pappa sa att jag förmodligen kommer att vara jättetrött och behöva ta det lugnt efter... Så tyvärr ingen ridning på Sonic :/
 
Fredag: Haha, ingen aning alls! Får väl se!
 
Men det var typ allt tror jag! Och sedan helgen får jag se! Lär väl komma upp grejer i veckan och annars så vet jag ju heller inte vad mamma och pappa har för planer! ;)
 
 
 
 
Innan snön kom... :o Trött på den nu!!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback