slide show


Planer för vecka 4 (försenade)

Publicerat 2013-01-23 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


I måndags: Red med Emma och Ella var med för att visa Emma rutinerna i stallet osv.! :) Emma är den nya medryttaren på Bronco!
Red ju dressyr + några språng på ett hinder som någon ställde upp! 
 
Tisdags (igår): Red med Ella i ridhuset, hon red lektion för Åsa! Jag red somsagt dressyr, red mycket på volt, utan stigbyglar och sådär! ;)
 
Onsdag (idag): Ska till ridskolan och är taggad till 1000! Hooppaaas att jag får Bambina, var riktigt kul sist!
Kul häst att rida! Faktiskt! (Malin, chilla jag ska inte "tahenneifråndig" ;) promise!)
 
Torsdag: Red ju somsagt dårå i tisdags på Sonic denna vecka istället för Torsdag! Så Maja rider Sonic imorgon!
Jag ska direkt efter skolan dra in till stan för att köpa bikini på Hollister (de kommer börja sälja de på torsdag) och vill verkligen ha en! Så ska kolla på det, sen hem och plugga! (haha om jag får ngra fler läxor...)
 
Fredag: Tror jag ska vara med Malin! Ska höra mer med henne idag! (onsdag) :)
 
Sen i helgen vet jag inte! :p
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback