slide show


Planer för vecka 3 (lite försenade menmen)

Publicerat 2013-01-15 10:30:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Srry att planerna inte kom upp förrän idag! Men hann inte fixa i Söndagskväll eller igår!
Så kommer 1 dag för sent! Men bättre det än inte alls dårå! ;)
 
Måndag (igår): Red dressyr med Sonic i ridhuset och det gick jättebra! Slutar så tidigt nu med nya schemat så kom ut redan lite över 14! Hemma redan lite över 18! Alltid skönt! :D
 
Tisdag (idag): Alltså inga planer alls tror jag!? :o Ska försöka kolla med någon kompis! ;) Annars bara hem och ta det lugnt, göra läxor (om jag får några idag för hittills har jag typ inga! :P)
 
Onsdag: Ridskolan efter skolan! Whii! Hoppas att det blir hoppning! För min ridlärare sa typ att vi skulle hoppa den här veckan! Så håller väl tummarna på det! Och tror att jag åker till stallet med Josefin! Åker hem imellan så att vi kan åka tsm! :)
 
Torsdag: Sonic igen! Har inte alls hunnit tänka på hur jag ska rida... Antar att det blir ridhuset! 
 
Fredag: Ska nog vara med Emmie!
 
Lördag & Söndag: Ingen aning! Haha!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback