slide show


Onsdag imorn <3

Publicerat 2013-01-22 22:53:22 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ska försöka somna såfort jag kan nu så jag kan komma upp i tid imorn :)
Pratade med Josefin i telefon för ett tag sen nu på kvällen om imorm och sådär! :D Taggaaa ridning imorn på ridskolan! Tror det är hoppning! Snacka kul! ;)
Kanske ska träffa Josefin någon dag i helgen och Eventuellt sova över! Blir hur som helst superkul om vi ses utanför stallet! Var ett tag sen nu, faktiskt! :)

Men godnatt på er allihopa! Imorn ska jag verkligen GÖRA MITT BÄSTA! För att ni ska få morgoninlägg och så!
Sov gott allihopa! Hoppas jag vaknar med samma glada och positiva humör jag är på nu imorn! :)

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback