slide show


Boxdörren! :OO

Publicerat 2013-01-14 13:10:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Haha, såg den här på fb för några dagar sedan... Alltså sååå sant, hände mig typ heela tiden förut, men alltid så gick jag tbx isåfall för att känna, alltså får totaaal panik när den känslan uppstår!
 
Men ialfl för mig så är det 99% alltid att boxdörren faktiskt är stängd när man ska känna om den är det elr inte!
Haha, har nog aldrig hänt att jag inte stängt boxdörren ordentligt, men nu för tiden provdrar jag Alltid när jag ska åka från Sonic! :P
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Josefin Pageryd- hästbloggen

Haha, känner igen den känslan ;)

2013-01-14 @ 13:54:34
URL: http://pageryd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback