slide show


New in! :)

Publicerat 2013-01-11 17:47:02 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Var på NK och tog en fika med mamma och lillsyrran efter skolan! Mys! :)
Dessvärre hittade jag iiinget på NK - rean, seriöst, Nothiing?! Så drog till Åhléns sen och som vanligt går jag direkt till min favvo, Ralph lauren denim & supply! <3 Alltså looove it! ;P

Hittade en jättesöt långärmad blus i mörkblått, kan erkänna att jag är helt käär i den! Den var dessutom på rean så mamma betala den för ett superpris! :)
Tack mami för blusen! <3

Här ser ni lite mobbade bilder tagna med mobilkamera, ska plocka upp systemkameran där nere och ta lite bättre bilder strax! Brb! :)

Ha en fortsatt braa Fredag nu alla!!

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback