slide show


Mina nyårslöften 2013

Publicerat 2013-01-01 00:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Wohoo! Nu är det nytt år! Precis, just, just DEN sekunden detta inlägg kommer att publiceras, så är det 2013!
Som jag skrev tidigare idag så ska jag nu avslöja mina nyårlöften, inte så många kanske!
Men jaja!
 
  • Utvecklas mer i min ridning
  • Vara mer på FLER pay and jump"´er"/träningstävlingar! Och kanske även tävla själv...! Första gången isåfall, om ridskolan har någon tävling jag kan medverka i med ridskoleponny, kommer jag defintivt att vilja vara med!
  • Hoppa 1 meter... :) Helst liksom mer än ett hinder! ;) Haha! 
  • Bloggen ska bli bättre, ännu mer tid till bloggen, med bättre bilder osv! Som ni kanske märkte under julen här så använde jag mig lite av systemkameran, visst blir det finare bilder då?
  • Mer tid till skolan, måste plugga mer praktiskt liksom. Inte sitta vid fb och blogga samtidigt liksom... :P
  • Och också, bara njuta av livet, vara med vänner och shoppa, såklart! ;)
 
Okej, detta blev inte riktigt "nyårslöften", mer önskemål, något att sträva mot! Sen om det blir fullt så, liksom kan ju inte lova att jag kommer hoppa mer än 1 språng på 1 meter, och om jag enns haha, kommer hoppa 1 meter.
Egentligen spelar inget sånt roll. Huvudsaken är att jag utvecklas och får ännu bättre självförtroende!
 
Gott nytt år återigen nu!
 
Här kommer en liten bild på mig och Sonic!
 
Du är allt söt du, även om du kan vara lite feg ibland! Haha! ;)
 
GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅR!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback