slide show


Känner mig fattig Dx

Publicerat 2013-01-06 00:39:50 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hahah, både Josefin & Malin är SVIIINRIKA. Alltså riktigt mycket pengar, haha..
Känner mig riiktigt fattig som inte änns har 100 spänn.:P Hehehehehehehehehehehe.
Nu fick ni veta det också! :o
 
Men jag är verkligen sämst på att hålla pengarna i plånboken. *Bekännelse...*
 
Men iof så önskade jag ju mig iinga pengar i Julklapp, men känns ändå som ett rätt bra val. Eftersom att jag verkligen fick riktigt BRA grejer! ;)
 
Men till min födelsedag så ska jag faktiskt önska mig mer pengar! Vill spara, och köpa nödvändiga saker, Alvaa, inte slösa på mat och godis. Nyårslöfte! :) Vill faktiskt inte behöva Ångra saker jag köpt!
 
 
Nej, men just nu så sitter jag vid datorn och skypear med Malin, som räknar sina pengar. Men jahapp. Hon orkar inte räkna mer? För att hon har såååå mycket pengar. Alltså Malin. Din rika unge... :o
Hahahahahah. Jag vill också bli det! :( Spaara Alva, SPAARA.
 
Lite mobbad och random bild! Men aja!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback