slide show


Jag vill HEEEM.

Publicerat 2013-01-01 17:02:45 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Blir tidigt i säng ikväll tror jag, om jag är såhär trött ialfl! ;P Skulle vara braa om jag skulle sova vid 9, men vene om jag kmr att lyckas med det.. Hehe! För jag gick ju upp lite över 12 idag så kommer kanske ha lite svårt att somna vid 9 ://
Menmen, får väl hoppas att jag somnar snabbt! ;)
För imooorn, är det HEMFÄÄÄRD. Alltså längtar?! Vill BORT från denna fjällvärd här uppe i Härjedalen. BORT. Dröjer nog länge innan jag tänker åka till fjällen igen, alltså, bara jobbigt här jue :(

Men imorn är det hemfärd och jag ska försöka pusha alla i min familj att åka så tidigt som det bara gååår!! Jag vill Hem. Hem. Hem. Hem. Sthml är det bästa som finns, seriöst alltså...

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback