slide show


Jag leveeer!

Publicerat 2013-01-27 21:42:42 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj! Vad hände med uppdateringen idag...!? Från hela 15 inlägg igår till typ 1 inlägg!? Dåligt av oss, måste jag säga! :/
 
Sov ju hos Josefin igår och vi hade jättekul! Kollade på film, haha popade sammanlagt tre påsar popcorn! (Ja, vi var lite fatass!) :P Varav en omgång blev de typ svarta... Hm... Hur tänkte vi där!? :o
Men vi hade ialfl en riktigt kul kväll och så! Sen idaaag så gick vi upp typ halv tio, åt frukost och åkte till ett badhus! (Äventyrs bad!) Och hade det bara kul! :D
 
Efter det så åkte jag hem till farmor med min familj och käkade middag där! Sen hemma vid typ kvart över sju..! Och då har jag kollat på Ponnyakuten! (Sjukt bra avsnitt måste jag säga idag!!) + att jag tvättat ridkläder och städat mitt rum! Känner mig duktig kan jag säga! 
 
Imorgon ska det bli en superkul dag! Måndag, ja! En dag jag numera tycker om eftersom att jag börjar 9:00 och slutar 12:50! Klagar inte, om man säger så! ;) Efter skolan åker jag hem och gör läxor och pluggar, om jag får några! Sedan åker jag till stallet! Ska rida med Emma och Hannah ska följa med! Ska bli hur kul som helst!
Har liksom inte träffat Hannah sedan i somras på taffsnäs!? Så snacka kul det ska bli! Och att träffa Emma såklart med! Jätteschyssta tjejer ju! :)
 
Men godnatt på er! Ska fixa ett tidsinställt till imorn och sen så ska jag äta lite & sova! ;) Uppdaterar imorn!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback