slide show


Jag har lite extra tid!

Publicerat 2013-01-15 16:24:35 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tänkte blogga nu igen eftersom att jag, ja som rubriken lyder har lite extra tid till att blogga!
Alltså sååå skönt! :D Har nästan ingen läxa, alltså har läxförhör på verb grej i Spanskan på Torsdag, haha, men liksom vi höll på med det där seriöst hela förra terminen!?
Men vi ska repetera lite från förra terminen och så, i typ 2 veckor tror jag! Men rätt okej ändå! ;)
Så det kan jag redan, ska väl bara läsa igen om det typ en gång! :)
 
Är helt sjukt hungrig, men inte dags att laga middag än! Haha! :P Familjen lär ju komma hem när som helst, men ska nog ta något litet att äta, såå hungrig! :o
 
Igår var statistiken faktiskt ovanligt bra! Tack allihopa! Vi älskar att allt fler har börjat kommentera! Jättekul! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback