slide show


Home sweet home

Publicerat 2013-01-23 14:15:22 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hemma nu och bara chillar! Om typ en timme åker jag för att möta upp Josefin, köpa subway (hahaha like always!!) och sen till stallet! :D
Hooppaaas vi hoppar, och en stoor bonus om jag får Bambina, men ah, det får väl bli som det blir, kan inte ha föör stora förhoppningar..!
Ska försöka uppdatera i stallet om jag hinner/kan..! Ofta så försöker jag uppdatera, men appen vill typ inte publicera när jag har "3G" på...! Aja, gör mitt bästa! ;)

Och sen så två hahaha riktigy failade bilder på mig hos Amanda, men jaja.. Det enda jag har att bjuda på just nu.. :3

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback