slide show


Hollister bikini

Publicerat 2013-01-19 21:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ni som känner mig kanske vet att jag tröttnat lite på vissa av deras grejer, alltså Hollister's grejor... MEN. Hahah såklart att jag fortfartande använder kläder jag har därifrån, fortfarande kan shoppa grejer där och så! Men tkr bara inte att det är lika SNYGGT som jag tyckte det var för 1 år sedan! Haha, eller ja, inte lika besatt bara!
 
Men hoppas att det kommer massa fina grejer till våren/sommaren! Deras jeans, shorts, fashion tops och bikinis tkr jag fortfarande faktiskt är riktigt snygga! :D
 
Såg denna bikini på Hollisters hemsida, fin! :)
 
 
 
Tror faktiskt jag ska sattsa på att köpa en bikini därifrån såfort de kommer till butiken! Faktiskt, deras bikinis är riktigt söta! :)
 
Ni hittar denna bikinin HÄR!
 
Vad tycker ni om den här biknin? Kommentera! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback