slide show


Grattis Josefin!

Publicerat 2013-01-05 09:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Idag fyller min underbara vän Josefin 14 år! Grattis grattis grattis!
 
Vill bara säga att du betyder sjukt mycket för mig och även om du inte rider Bronco nu så måste vi umgås oofta!
Vi har känt varann i 2 år, känns faktiskt som hela livet. Men ändå bara som ett halvår.
Tiden går fort och nu är du ännu äldre! Men haha, jag är längre än dig nu! 
 
Lite minnen från 2012:
  • När jag fyllde år och vi åt på pizza hut och gick på bio! Underbart att fira min födelsedag med fina vänner! (och Emmie såklart!)
  • Vi gick på Taffsnäs! 2:a gången för dig och 4:e gången för mig! Du och Winston passade jättebra ihop! 
  • Du blev medryttare på Bronco! Så vi träffades 3 gånger i veckan! Det var så kul att du var medryttare till honom! Rena drömmen att du och jag skulle få så fina medryttarponnys som stod precis mittemot varann!
  • Träningstävling 30 september! Ingen av oss gick väl hem särskilt nöjda, men erfarenheter har vi fått? Haha...
  • Vi bytte julklappar! xD
Ja, kommer inte på så mycket mer just nu, haha! Men maaassor fler finns det! :PMen en sak kan jag säga och det är att jag är jätteglad över att få vara din vän och jag hoppas verkligen att vi ska fortsätta vara såhär bra vänner 2013 också! 
 
Sen så kan jag ju säga att du har växt, ganska mycket sen vi lärde kära varann. Och kära någon. Så töntiga vi var när vi kommenterade varandras bilder på fb och gjorde urtöntiga videos med datawebcam, med löjliga efftekter osv! Haha! xD
 
Haha, liksom kolla kommentarerna till en bild som Josefin hade. Men liksom, vänta lite här, kan ni ge er eller?
Moget, så moget. Liksom vafan, ta det i chatten om ni nu ska diskutera det där i 100 år.
 
 
Men liksom Alva, "wonder picture", liksom vad menar du? Kära någon. Det heter wonderful om det nu var något. Haha. Åååh, Josefin. Vad var vi för människor 2011?! Haha.... Hallå, vi var ju faktiskt 12 år. Men jaja.
Nu är du 14 och jag 13! Jag är längre än dig,, hahahhhahahhaha! Men du är äldre än mig.
Vi båda är på exakt samma nivå inom ridningen. Vi är ganska lika, men ändå olika!
 
Ha en underbar dag nu! 14 åring! Njut innan du får... :o
 
 
Och snart blir vi båda tandställningsnördar. Haha, nästan alla min kompisar, också jag förstås ska få tandställning/har! xD
 
 
GRATTIIIIIIIIS JOSEFIIIIN! :D ♥ ♥ 

/Alva 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback