slide show


Fotade med Linda

Publicerat 2013-01-04 22:06:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Igårkväll klickade jag & Linda lite bilder med hennes kamera! Dock var varken jag eller Linda på särskilt bra "blifotadhumör". Hahaha! Så jag bjuder på alla bilder från den här fotograferingen. :P
 
Men, alla får ni inte nu... För jag bjöd ju precis på bilder från igår när jag red! Så mer av dessa bilder får ni imorn kanske och på Måndag! ;)
 
Just nu sitter jag på mitt rum och skypear med Malin och äter choklad. The typical. :P Haha!
Imorn är planen att vi ska ses ett tag, vad vi ska göra har vi fortfarande inte funderat ut. Så det återstår väl att fundera ut det. Haha. Vi är så bra på att tänka ut saker, ibland... 
 
Men kanske ska vi åka till stallet, skulle ju vara kul! (Till ridskolan alltså) För att hänga lite där, hjälpa till och så!
Och ja, kanske det kanske...! :)
 
För måste lämna mina ridstövlar i skåpet, hade tänkt att ha de där för det mesta nu! ;)
+ Att jag måste städa lite i skåpet och så! 
 
Nej, men nu ska jag prata lite med Malin om att faktiskt åka till stallet!!
 
Hoppas att det blir en bra dag imorn! Och ska göra mitt bästa för bra uppdatering! ;)
 
/Alva
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback