slide show


Fixar tidsinställda till er! ;)

Publicerat 2013-01-07 17:33:10 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Lite nu inför den här månaden! Så praktiskt med det! Så får ni lite extra liksom! ;) Bra om uppdateringen blir lite dålig ibland så räddar tidsinställda! Tur det! :D
 
Kan säga er att jag är lite halvt deppig att skolan börjar på onsdag och att jag ska ha utvecklingssamtal imorgon! :/
Men får ta det som det är, kan ju tyvärr inte ändra på det.. Men det hade varit något det! :P
 
Men ialfl, ändå inte klaga för ska ju gå i skolan kan man väl säga dårå i en halvtimme (utvecklings-samtal) imorn!
Sen leedig! Tror jag ska vara med Emmie, men iiiiiingen aning om vad vi ska hitta på! :o
 
Det återstår att se! Nu ska jag hur som helst fixa lite fler tidsinställda! Brb!
 
 
Jo, men jag vet att jag ser väldigt konstig ut på den här bilden, haha, vet inte riktigt vad jag gör! :P
Aja, no comments om den här bilden nu va...
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback