slide show


Det här ridpasset glömme vi ;)

Publicerat 2013-01-09 20:39:39 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Naej, inte så värst nöjd idag alltså..! Menmen! Kan ju inte gå bra jämt! Red Grim och både han och jag var lite trötta och kände att jag fick bara komma om och om igen på övningen (markarbete) och Grim är ju väldigt speciell och så! Men var ju typ 6:e gången jag red han i rad så känner att det kanske är dags för en ny nästa vecka! ;)

Men fortfarande, Grim är helt underbar på sitt vis! Men idag gick det inte så bra (mitt fel mes-ridning)... :S

Här får ni hihi en liten bild på Grim när han hahahahaha typ Äteeer på Malins hand.. :p


/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback