slide show


Blusen

Publicerat 2013-01-11 18:38:32 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Här kommer lite bilder på blusen, dessa kanske inte heller är jättebra bilder men ialfl tagna med systemkamera, men haha! Jag fotar på mitt lilla annorlunda vis! :P
 
Känner verkligen just nu att jag har världens bloggsug!? Senaste dagarna har det varit lite si & så, känns som jag enbart kännt att jag gjorde det för att jag "måste", men nu är det för att jag tycker det är KUL!
Så nu hoppas jag att den här känslan håller sig ett tag! :)

Haha, hur som helst, här kommer bilderna! ;)

 
 
 
 
Haha, sista bilden var för att visa "ärmen" på blusen! :)

Tror defintivt att dessa bilder åtminstone var bättre än de jag la upp i inlägget tidigare! :P
 
Försökte blogga idag när jag satt på fiket men det gick inte!? Haha, blogg.se-appen är verkligen knaas ibland... Den vill liksom inte blogga när man inte är ansluten till något Wi-Fi. 3G är inte okej? 
Haha, ååh knäppa blogg.se app! Aja, gör mitt bästa! :D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback