slide show


Äntligen, äntligen en dator!

Publicerat 2013-01-22 21:10:55 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Äntliiigen kan jag blogga från datorn igen! Har haft rätt fullt upp nu idag och igår så att starta upp datorn och greja har inte änns funnits i tankarna... :/
Måste förbereda lite mer tidsinställda så det inte blir såhär! Så det ska jag fixa nu! ;)
 
Red Sonic idag eftersom att Maja fortfarande är sjuk, stackare! :( Men hörde Ella säga att hon nog kommer till skolan imorn! :) Ingen ridning för mig på Torsdag, tar tisdag (idag) istället för Torsdag denna vecka eftersom att Maja somsagt, ff. var sjuk! ;)
 
Jo, lite kort om dagens ridpass!
Red med Ella i ridhuset, dressyr! Gick väl rätt bra ändå! :) Rätt mycket utan stigbyglar!
Eftersom att Sonic vilat en del på sistone så var han ju riktigt pigg igår, och nästan lika så idag med! Hihi, gulle! ;)
Så rätt mycket övning på att minska lite, för haha, får han bestämma när han är på "pigg-humör" så går det ibland kanske lite för fort! :P Så ja, lite övning på det, galopp, trav, red myycket på volt.
 
Inte gjort det så värst mycket förra terminen så gjort det lite mer nu både igår & idag! :D
 
 
Sen när jag kom hem för typ en timme sen så har jag bara ätit middag och så! Ska "låtsass-plugga" lite!
För ska ha någon grej när vi ska presentera oss själva i små grupper i spanskan i övermorgon, men njaa...
Hahahah! Det får jag ta som det kommer, palla plugga nu! :o 
 
Men nu ska jag somsagt "låtsas plugga", sen fixa tidsinställda! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback