slide show


Victorias secret gift sets!

Publicerat 2013-02-14 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åh så himla söta! :D Alltså julaskar, eller alltså sånnadär små askar med massa goda grejer i är så himla fina att ge bort, innehållet doftar oftast jättegott (haha enligt mig) och sedan så gör asken och allt att det liksom blir helt extra gulligt! 
 
Tycker dessa grejer är jättefina, sånna hära typiska "ge bort saker..." ;) Säkskilt nu när det IDAG är alla hjärtans dag!! 
 
Så synd att frakten är så dyr... För egentligen så är ju inte VS särskilt dyrt, bara det att det är FRAKTEN som kostar... Och inte nog med det, helt plösligt får man liksom reda på att det ska vara tull också, som min stackars farfar när han beställde en kofta från juicy till mig... Så kom det tull på 500 spänn också... Och det visste han inte innan, så ja synd att frakt ska vara så dyr! Och ännu mer synd att inte Victorias secret affärer öppnar på fler ställen! I sthlm skulle ju inte vara fel! ;) :P
 

Men hahaha om några månader i födelsedags present kanske jag önskar mig något från Victorias secret! :D Visade hemsidan för några dagar sedan för mamma, hahahhaha hon gillade det faktiskt jättemycket! Tyckte det verkade bra och så! Skulle beställt om det inte vore för att liksom frakten kostar mer än själva varan... :/ 
 
Vad tycker ni om deras söta gift sets?
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback