slide show


vet inte varför...

Publicerat 2013-02-11 19:56:19 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


men mobilappen laggar som vanligt och jag har trott att mina inlägg har kommit upp men det visar sif att dem inte har gjort det så ber så hemskt mycket om ursäkt så får vi göra ett nytt försök ;)
 
Ska försöka att plugga inför NO förhöret imorgon sen har jag två prov inom en vecka, woho så himla taggad, verkligen...
 
Har egentligen inget att berätta om men idag var en tråkig skoldag, men gick asfort super skönt!
Sen åkte vi hem till Linda och skulle baka till klassen dock gick det väll inte så himla bra men hahah :)
 
Men nu ska datorn få vila medans jag pluggar, hörs senare!
 
 
Woops bjussar på den...
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback