slide show


Tråkig outfit

Publicerat 2013-02-13 08:08:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Idag har jag typ, ah men det känns som världens tråkigaste outfit! Nej, inte alls nöjd med vad jag valde att ha på mig idag.... Men pallade bara inte hålla på och så, satt det fick helt enkelt lov att bli såhär.

Okej, nej nu ska jag inte tråka ner eran dag, men imorse kände jag mig glad, men nu en timme senare inte alls glad...? :/ Haha, kanske för at vid frukosten kom jag liksom på att det är skola idag... :(

Menmen, bara att gå till skolan, så är det! :o

Ialfl, dagens (tråkiga) outfit:

Linne Hollister
Kofta Hollister
Jeans (svarta) från crocker

Japp, det var det!

Och hehe, jaaa jag vet det är väldigt stökigt i mitt rum men jaja...

/Alva

Kommentarer
Postat av: Mirra

Vad tycker ni om designen på min blogg?
Svara gärna i en kommentar :)
Eran design e iaf sjukt fin, har ni gjort den själva?

Svar: Din design är jättefin! :DNej annaform har gjort den! :)
Emmie & Alva

2013-02-13 @ 08:30:56
URL: http://MirraMarika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback