slide show


Tjingeling

Publicerat 2013-02-17 22:51:57 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Hinner slänga in ett inlägg nu mellan mitt pluggande
 
Var med Alva i forum, tog en fika och tig det lugnt! 
Jag skulle köpa lite presenter till min bror som fyller år imorgon, hoppas han blir glad :)
Jag prövade lite kläder men inget som kändes nödvändigt...
Så nu har jag pluggat till prov imorgon och på tisdag, btw är det bara 5 dagar kvar till lov, insane!
 
Men ska gå och fixa i ordning mig nu så jag är pigg till morgondagen! Ska dessutom till tandläkaren imorgon för att kolla tänderna, wooops får väl se hur det går ;)
 
Bjuder på lite random bilder från dagen
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback