slide show


Sportlovs planer!

Publicerat 2013-02-24 15:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Så himla skönt med sportlov! Än så har man inte riktigt kommit in i det där med att det faktiskt är LOV nu! 
Men på tisdag är man helt inne i det och sedan helt plötsligt, vipps så är det måndag och skolan börjat igen...
Men ska njuta av detta lov! Kommer väl för det mesta bestå av att hänga i stallet, kompisar typ! Det är så jag vill ha det... ;)
 

Måndag:
Emma sover ju över hos mig ikväll (söndag) och sedan på förmiddagen typ så åker vi ut till stallet! Ska rida ut med Hannah och Emma! Blir supermysigt! Vi ska köra en låång uteritt och hästarna ska verkligen få sträcka på benen, komma ut och ha det kul! 
 
Tisdag: Ska träna med Malin! Haha, I NEED THAT! Är sååå otränad Typ jag vill säga hejdå till min dåliga kondis... Ska testa gymma och se vad jag tycker om det...! Gillar jag det kommer jag försöka prioritera det. INGEN mår dåligt av att träna, nej verkligen inte. Jag behöver träna upp min kondis och bygga muskler, det hjälper än i ridningen och massa annat. Vill bli lite starkare, så ska försöka träna mer!
Hoppas jag kommer gilla gymmet...!:P
 
Onsdag: Kan knappt tro det själv men ska träffa min SAKNADE förra medryttarponny Buster! Ååh, saknar honom så... Ska bara mysa och ta en promenad, bara njuta av att vara med honom.... Kanske är det sista gången i mitt liv jag ser den ponnyn... Hoppas inte! 
Det ska bli helt otroligt kul och saknaden är såå stor nu.... Inte träffat honom sedan i Augusti... :(
 
Efter Buster åker jag till ridskolan med Malin (förmodligen) och så ja, blir det ridskolan! Emma kanske ska med! We will se! För på kvällen sedan ska Hannah och Emma sova hos mig! 
Fullspäckad dag eller vad! ;)
 
Tosdag: Går upp TIDIGT för att åka ut till stallet, fixa hästarna rätt fort och sedan ut i ridhuset. Håller tummarna på att det inte är mycket folk så vi kan bygga upp egna hinder! Malin kanske hänger med också som byggare och att hjälpa till, hon om någon är duktig på detdär! :) Så fina vänner som kan ställa upp! 
 
Fredag: Inga planer än, men ska sova ut... Haha! Kommer säkert upp något i veckan eller så! Men änslålänge så vet jag inte!
 
Så ja, det var min sportlovsvecka! Brukar typ alltid åka till fjällen på sportlovet men nej, inte iår. Jag vill verkligen helst bara på ialfl när det bara är 1 veckas lov, bara vara HEMMA och vila ut. Vara i stallet och så.
Så skönt att kunna vara i stallet när som helst på dagen, oftast att jag kan hoppa Sonic någon dag och så! Vill ju inte missa sånna chanser! ;)
 

 
Veckans höjdpunkter blir BUSTER och hoppning med Sonic på Torsdagen! *Längtar!*
 
 
Naw, Palle längst ut till höger! Hihi, då hade jag aldrig änns kunnat drömma om att den ponnyn skulle bli Hannahs! Så himla kul att Palle är Hannahs ponny nu! :D
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback