slide show


Söndag

Publicerat 2013-02-17 13:49:12 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hej på er allihop! Srry att uppdateringen igårkväll verkligen inte blev bra! Men var hos farfar och vi hade jätte trevligt och han hade verkligen lagt ner jäättemycket tid på middagen igår! Han hade till och med gjort en meny, PÅ FRANSKA! :P

Idag har jag ätit en god frukost, pratat med Hannah i telefon i nästan en timme, pluggat, städat och så! Nu väntar jag på svar av Emmie om vi ska ses nu eller inte!!! Funderar annars på om jag ska åka in till stan.. Eller om jag och Emmie ska åka in dit tsm..! Haha eller alltså PALLA... Vene! Får se! Men känner inte för att sitta hemma och glo liksom heela dagen...

Här har ni bilder från middagen igår! Det var jättegott! :D

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback