slide show


Planer vecka 7

Publicerat 2013-02-11 21:03:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Haha kom på att jag inte vet vad det är för vecka men chansar så, jupp.. :)
 
Måndag: Ska åke Men Linda, Anosha och Felicia till Linda där vi ska baka till klassen, och jag sen hem och plugga ;)
 
Tisdag: Vet faktiskt inte vad jag ska göra men tror att jag ska plugga då jag har två prov som jag kommer att ha inom em vecka så, plugga plugga plugga! Sen tror jag att det blir en springtur!
 
Onsdag: Ska ut och springa direkt efter skolan om inte något annat dyker upp sen är det att plugga till nästa prov...
 
Torsdag: Blir hemma då jag tror att hela familjen är hemma, förhoppningsvis träna :D Dessutom är det Alla Hjärtans dag och jag lär väll bli forever alone... haha
 
Fredag: Hoppas på att kunna göra något med någon kompis, för att få det bli en lugn Fredag :)
 
Så såhär ser "ungefär" min vecka ut, men vem vet kanske något annat dyker upp?
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback