slide show


Planer för vecka 7

Publicerat 2013-02-11 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skrev ett inlägg förra veckan men råkade sätta så det skulle komma upp som tidsinställt för vecka 6 denna vecka! Fail! Aja men här får ni ialfl denna veckans planer! 
 
Måndag: Åker hem en kortis efter skolan och tar sedan bussen till stallet som går runt tre för att fixa och greja lite i stallet innan Emma kommer! Vi tänkte köra ett rätt hårt dressyrpass eftersom att i torsdags när jag red så gick det typ skit så revanch nu va! ;) Film ska jag verkligen försöka fixa till er också! Låter bra va?
 
Tisdag: Inga planer alls faktiskt, slutar tidigare än vad jag brukar på tisdagar (13:55) och ska väl plugga antar jag! Eller städa lite för pengar! Det behövs verkligen städas hemma och jag behöver ju pengar, så hihi varför inte! ;)
 
Onsdag: Ridning på ridskolan! Ingen aning om vem jag ska rida faktiskt! Hm...! Får se! Dressyr vet jag ialfl att det ska bli!
 
Torsdag: Ska ut till stallet med Emma och Hannah! Ååh ska bli superkul att vara i stallet med Hannah också!
Längtar!
 
Fredag: TANDSTÄLLNING! Omg... Antar att det kommer göra ont och så senare under dagen efter att jag har fått den... :3 Men Ska sova över hos Emma och det ska bli kul! Men kommer ju haha behöva ta med lite 'specialkost" och så! Men det blir nog toppen! Haha fast kommer kanske ha lite ont eftersom att jag får tanställningen samma dag! Men det får jag klara av! :P
 
Lördag: Vi går upp tidigt och ska åka med till stallet där Emma ska rida Arkas! Filmar säkert och så! Blir super!
 
Söndag: Inga planer alls! Måste plugga minst 1 timme kanske...
 
Ja, det var det! Så skönt, bara denna vecka och sedan en vecka till! Sedan vecka 9 är det SPORTLOV!!!!! Taggar 1000 till Torsdagen på sportlovet då jag, Emma och Hannah förmodligen ska hoppa! Åh det blir ju så sällan! Så det ska bli superkul! Bara om det är ok för Maja förstås! :)
 
 
Hm... Varför kisar jag med ena ögat! Haha! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback