slide show


Planer för vecka 6

Publicerat 2013-02-11 14:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Måndag: Ska till stallet och rida Sonic! Ingen aning om hur vi ska rida och så! Men antar dressyr! :)
Skulle annars vara nice om det går att rida på ängen i snön mittemot stallet! Men det beror ju på underlaget och så! 
 
Tisdag: Ingen aning, men lär ju behöva plugga.. Haha, sedan så börjar ju jag skolan 7:20 för ska åka med Science i skolan till ett ställe där vi ska åka svävare! Blir säkert jättekul, men alltsååå åååh palla vara i skolan 7:20! :o
 
Onsdag: Ridning på ridskolan! Det är dressyr och mer än så vet jag inte! :) Skulle anta att jag får Grim!:)
 
Torsdag: Jätteskönt! Får komp. eftersom att jag åkte svävare på tisdagen så slutar 14:50 istället för 16:00! Så kan jag ta samma buss som Emma till stallet! 
 
Fredag: Inga planer hittills tror jag!
 
Helgen: Ska träffa Amanda, antagligen fredag/lördag eller söndag! Men får höra av mig till henne om vilken dag!
Annars så har jag inget uppbokat än! Men brukar ju planera saker sedan lite senare i veckan! :)
 
 
Åh... Detta var mer än ett år sedan, alltså ojj vad det hänt grejer sedan dess.... Saknar Ville.. Min förrförra medryttarponny.. Ja, då red jag fortfarande b-ponny... Fina tider det! Men man växer ur de, så är det... :/ 
Haha, så söt han var! Skulle verkligne vilja träffa honom igen!
Har faktiskt en hel del bilder från när de har bilderna togs, så ett inlägg kommer upp i veckan där ni får se några stycken! :D Gamla bilder, men ni har ju aldrig sett de så! ;)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback