slide show


Onsdags outfit

Publicerat 2013-02-06 08:20:14 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hade ju tänkt göra en videblogg här hemma innan skolan men hehe mamma är hemma och är sjuk och så! :/ Haha så hon kommer totalt mobba mig om jag sitter forever alone och babblar!:p Men kanske i skolan/när jag kommer hem elr så! ;)

Dagens outfit är väl som vanligt hahahahhaah min blus som jag tycker är så underbart skön så jag kan bara inte låta bli att typ ha på mig den en gång i veckan .. :3 lungt mitt bästa köp typ! Sååå bekvämlig är den!

Men dagens outfit:
Blus - ralph lauren
Jeans - crocker
Parfym - Ralph lauren tvåan! Den rosa.. :)

Längtar tills jag är i stallet med goa vänner! Men nu är det skolan som gäller.. * Suck *

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback