slide show


Ni får sova så gott! :)

Publicerat 2013-02-05 22:33:52 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jag ligger i sängen nu och typ oj vad sent det blev!? Hahahahha nej alltså klockan är bara halv elva men jag hade liksom tänkt ligga i sängen en halvtimme tidigare än nu! Men jaja! ;) Dagen har varit lite upp och ner men sen jag kom hem har det varit great! :D Bara haha typ skrattat massor med mamma vid TV:n och lite pappa med! ;D
Ooooh såg ni maria & mindy best friends forever..! Haha LOL jag garva typ heela tiden.. Åh hahahahhahah så min humor!

Men går och lägger mig för att ladda för en ny dag imorn!
Skola sååå tråååkigt men kul med ridning sen! ;) Åker ut till stallet med Josefin, köper med subway som vanligt.. :3

Men nu ska jag släcka lampan och sova! Sov gott nu allihop! Så uppdaterar jag imorn! Inte omöjligt att ni får en...videoblogg! ;O

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback