slide show


Mår superduper

Publicerat 2013-02-15 21:23:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Var nog mest bara jääättehungrig så typ därför jag var trööött och hade ont! ;) För nu efter middagen och efter att jag lyckats äta 4 tacos så mådde jag super igen! Känns typ haha som om jag redan vant mig vid tanställning! :P Bara det att det skaver lite från hörntänderna på läppen! ;) 
 
Sitter vid datorn - haha igen! Men Malin och bara tar det lugnt! Kollar bloggar och så! :) Så himla nöjd med nya headern..!
 
Men gash vad jag är törstig! Ska gå och ta ett glas vatten nu! Ni får bild senare i helgen på mig i tandställning! 
 
 
 
-Juste, srry till er som såh "hehhe" inlägget som Malin var så mogen och skrev en sak. Ja, fyy Malin. :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback