slide show


Kingsland Sommar 2013

Publicerat 2013-02-28 14:40:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jani, jag vet inte riktigt om jag kan säga att jag tycker deras nya kollektion är som deras kollektioner brukar vara... Alltså jag brukar typ bli lite halvt hysterisk och bah: "GE MIG AAALLT!!", men nja.. Vissa grejer från den här kollektionen är ju sjuukt snyggt, men vissa grejer är inte lika snygga... En mindre bra kollektion enligt mig för att vara KINGSLAND. Men somsagt, vissa grejer från denna kollektion är ju såklart riktigt snygga! ;)
 
Här kommer grejer jag gillar från deras kollektion!
 
 
Dessa ridstrumpor måste jag säga att jag gillar! De känns såå sportiga!!! Tycker inte ni också det? :D
 
 

Denna kavaj är heelt 2 die 4.... Åh... Hade jag varit en tävlingsryttare hade jag LÄTT försökt spara ihop till den... Kanske inte just i turkos/ljusblå eftersom att det är rätt svårt att matcha men i marinblått... Åh så snygg... Kolla passformen, den ser såå snygg ut.... :o
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback