slide show


Jag lever, typ

Publicerat 2013-02-07 11:25:38 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jag är annars ALDRIG rädd för sprutor! Har aldrig direkt känt mig rädd för en... Men det gjorde riktigt ont och var obehagligt att ta två sprutor i munnen... :@ Haha, vill inte göra igen... Verkligen inte så att jag skrek och grät och gjorde värsta scenen av att ta sprutorna, men alltså det var ju inte precis särskilt nice om man säger så då...
 
Först när jag kom hem kände jag mig typ heeeelt förstörd.. Haha, nej men jättetrött! Och behövningen var ju fortfarande kvar så jag såg ut som, ah jag vet inte vad! :o Men sen efter en timmes vila i soffan så kände jag mig mycket piggare! Dessvärre så får jag inte äta lunch förrän klockan 12... Surt! Men aja!
För man ska helst inte äta förrän 3 timmar efter! Så ah, gör det som blir bäst!
 
Ska dra mig till stallet sedan! Men kommer kanske behöva ha lite hjälp av Emma med sysslor och så! För får inte göra "tunga lyft" osv. för då kan det börja blöda igen och det är inte så bra!
Blir nog mest skritt men det tror jag blir bra, får ju se hur jag känner mig! ;) Ska göra samma skritt övning som vi hade igår på ridskolan, en grej med öppna och sluta från något medelsvår dressyrprogram! Kul! Haha! :D
Nej, men det var med Cheer Guy ialfl verkade vara en väldigt bra och liksom lösgörande övning! Så toppen!
 
Uppdateringen lär väl inte bli tip-top men gör mitt bästa! Hade ju kunnat göra videoinlägg om det inte vore fööör hehe jag låter ju som värsta skumma alltså typ dreglar!!!?? Så no way med videoblogg idag :/ Haha om det inte blir väldigt mkt bättre! :P
 
Men ni får ha det så bra så hörs vi sedan! Håller alla tummarna för Hannah... Som lär kontakta mig när som helst hur det blir! 
 
En gammal jätteful bild men aja..
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback