slide show


Hittar inte sladden...

Publicerat 2013-02-28 22:59:57 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Så kunde inte ladda upp bilderna nu men jag får kolla imorgn om jag kan få hjälp och hitta den! 
 
Annars så sitter jag fortfarande och tittar på Pretty little liars och ah helt enkelt njuter av att det är sportlov ;)
Tänkte strax slänga fram lite grejer som jag kan ha med mig i helgen då jag ska bort imorgon, skulle ju ha fixat naglarna i helgen men verkar som min moster har blivit sjuk så kanske inte blir av, hmmm synd men det kommer väl en dag där det funkar! :D Men det är bara att hålla tummarna att hon hinner bli frisk tills på Lördag! ;)
 
Eftersom bilderna inte kommer upp idag får ni en annan bild på Vovsen :D
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback