slide show


Gamla bilder på mig och Vilgot!

Publicerat 2013-02-05 08:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ni som känner mig/har läst bloggen och bloggar jag haft tidigare vet ju kanske att jag haft en annan medryttarponny för drygt ett år sedan! Jag blev medryttare till Vilgot runt skolstart HT 2011!
Ville var en jättesnäll och supersöt ponny! B-ponny isabelle färgat gotlansruss! Lärde mig helt sjukt mycket på att rida Vilgot! 
 
Men redan när jag började så var jag lite för lång, men eftersom att jag inte vägde så mycket så funkade det! Men sedan mot slutet så kände jag mig verkligen föör lång. Det funkade liksom inte :/
Så därför slutade jag! Men den tiden som jag red Ville var verkligen en jättefin tid och saknar! 
 
Här kommer bilder från någon höstdag! Har för mig Josefin eller Emmie var med och fotade dessa bilder!
Naw, vad söt han var! :D
 






 
Hahaha, den sista bilden jag veet den ser jättemobbad ut, men vi hade nog kul ialfl!
När man tittar tillbaks på såhär rätt gamla bilder på fina tider så saknar man verkligen det!
Men det värsta kommer ju att bli när Sonic åker tillbaks till Karlshem och jag aldrig mer kommer att få träffa honom! :( Men får njuta nu sista terminen jag får rida honom! Fina Sonic! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback