slide show


Förkyld och så

Publicerat 2013-02-23 20:57:59 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Nu är det SPORTLOV då. Så himla skönt! Sorgligt nog så börjar jag lovet med att vara förkyld - menmen. Inte så illa. Ingen feber, bara snuvig och täpt. Lär bli över på någon dag.
 
Så sjukt konstig uppdatering enda sedan i typ onsdags!? Liksom, vad hände..? Men som ni säkert märkte så blev det en del videos och så! Hoppas det känns okek ialfl! Har bara inte orkat blogga genom att ni vet, skriva och hålla på. Bara inte orkat...! Sorry, ska försöka lite bättre nu! ;)
 
Dagen har varit bra, igår åkte jag hem till Emma efter skolan och vi hade jättekul! Somnade någon gång efter tolv och sedan upp vid halv åtta! Hängt med henne till stallet! Mysigt! Sedan hem till Emma igen, efter det bio med familjen och sedan tog vi sushi middag på det! :)
 
Lillsyrran fyller år idag! Stort grattis till henne! 9 år är hon nu! Så då fick hon bestämma middag och då valde hon sushi! Bra val där, precis vad jag var sugen på! Haha! :P
 
Lite planer för lovet har bestämts idag, känns skönt ändå! Så planer på det kommer imorn! Mitt inlägg om "hopprädd" kommer upp på måndag också....
 
Här kommer lite bilder från idag! Emma och Arkas! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback