slide show


Dressyr på Grim

Publicerat 2013-02-13 21:53:45 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Idag var vi väldigt få i ridgruppen faktiskt! Typ häften av alla var borta! :o Men det kan faktiskt vara ganska skönt ibland!? :P
 
Men haha, som jag kunde ana! Red Grim! Men det är såklart kul! Han är min stora bäbis, hihi! Han är en stor nallebjörn! Men som fortfarande inte lärt sig allt och kan allt! Så då får man försöka lugnt visa hur han ska göra. Sedan när han gör rätt så är det liksom klapp och beröm! :)
 
På något sätt så känns det som om jag och Grim passar ihop. Det finns något imellan oss, vi klickar helt enkelt.
Pratade lite med en tjej i min ridgrupp om Grim, och hon har aldrig ridit honom, och jag bah "Nej, men han är ändå inte så svårriden." Men nu när jag tänker efter så JO.
 
Han är ung och så, men han kan! Man får bara vara lite mer tydlig och så! Men gick rätt okej ändå! Han var så duktig så på både öppna och sluta! Han gjorde ju som han skulle! Bara jag gör rätt liksom! ;) Sedan i galoppen så är det lite jobbigt med han. Han behöver SPAAACE... Så är det bara, han tar plats han har en stoor galopp! Han är en riktig liten kanonkula och då blir det lite svårt utan att det blir lite hejsan hoppsan! Men det funkar!
 
Så ett okej ridpass! :)
 
 
 
 
 
Hihi, där har vi han! Charmtrollet Grim! Ne, du är en riktigt fin kille du! ;) ♥ 
 
Godnatt! Imorn är det torsdag. urs, blää! Men sista dagen innan det smäller. Tandställning på fredag. Kära någon..... 
 
Men, det är alla <3 dag och pannkisar i skolan! :P Ska till stallet med Emma och FÖRHOPPNINGSVIS HANNAH! Hannaaah åååååhh!! Du måsteeee!!!!! ♥ :o

Ska mysa med Sonic och rida! Tror det blir ett lite kortare ripass! Typ 40-45 minuter! ;)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback