slide show


Bloggen

Publicerat 2013-02-13 07:11:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Igårkväll låg jag och tänkte väldigt mycket på bloggen, alltså vad jag vill med den osv! Jag vill faktiskt sattsa på den här bloggen! Sattsa menar jag inte med att vi ska ligga på topplistorna liksom. Utan att jag vill lägga ner MER tid på att blogga och just den här bloggen.
 
I somras eller något så hade vi typ en liten bloggpaus, för vi slutade blogga på våran förra blogg och bloggade inte på nästan en månad! Då blir jag väldigt, "rastlös". Det hör liksom till min vardag att när jag kommer hem blogga och så. Ta bilder under dagen och sånt som jag sedan lägger ut här!
Men då när man fotar, så liksom? Jaha, vad ska jag ha dem här bilderna till!?
 
Nej, men jag är inne i det här med att blogga nu och att sluta tänker jag inte göra! 
 
Ville bara att ni skulle veta att ni som läser och går in här varje dag! Ni betyder!
 
Vill nu verkligen försöka lägga ner med tid till bloggen, och faktiskt måste jag säga att jag börjat med det! Fler videoinlägg och outfits!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback