slide show


Up and down...

Publicerat 2012-09-23 18:17:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Srry för riktigt dålig uppdatering, men har haft helt fullt upp tills nu... Ojojoj vilken dag alltså, blandade känslor kan jag säga... Är sjukt glad för vi har varit på IKEA och köpt typ alla möbler! Pappa håller på och sätter upp skrivbordet nu, golvet som pappa oljade igår har redan torkat! Weei! Men det visade sig nu att skrivbordet har typ 50 steg att följa, ååååh... Typiskt IKEA!!! 
 
Sen så har jag fått höra en grej som kan förändra min framtid väldigt rejält om jag får säga det själv, känns helt ärligt hemskt. :( Världen gick allvarligt talat under när jag fick reda på det. Ingen ska dö, ingen ska skilja sig, ingen ska flytta. Kommer inte att berätta någonting på bloggen om det mina föräldrar berättade idag. Inte änns för mina vänner, som det ser ut just nu... Men har jag tur så kommer allting få bli som vanligt! Och det hoppas jag verkligen på... Annars dör jag, seriöst. Livet kommer stanna om det inträffar... :(
 

Kom hem från Malin vid 12 idag, sen vare städa nedervåningen i huset, äta lunch, IKEA, hem, fortsätta städa och ah, here I am... 
 

Önska jag kunde berätta det som jag fick reda på idag, men det kommer jag inte göra... För kan liksom inte göra det... Men om det händer, alltså shit, mitt liv kommer krascha totalt...
 
Egentligen kanske ingenting så allvarligt, men för mig så tror jag det kommer kännas som världens krasch, men somsagt, det lutar mot att ingen förändring sker! Och det handlar egentligen inte om familjen, utan mig....
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback