slide show


Taggad för Träningstävlingen!!

Publicerat 2012-09-28 12:40:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åååh.... Är såå taggad för träningstävlingen på Söndag! Ingen aning om det bara är clear round eller om det är med tid också, hahah, känner att jag inte vet så mycket om den!! 3: Men aja, har anmält mig, vet tiden och önskat ponnier, det är väl allt jag behöver veta ialfl, jag rider väl mitt bästa och hoppas att det går bra! :)
 
Hahah, känner att jag typ skriver om den hela tiden, men det är liksom det jag tänker på mycket just nu! Har ju bara varit med på en Pay and jump och en träningstävling förut, så jag är väldigt nybörjare inom den kretsen! ;-)
Men jag hoppas att det går bra, målet är att jag ska komma runt den och att jag ändå ska vara nöjd, sattsa på felfritt är ju såklart att jag vill göra, men man måste vara berädd på att ta vinst som förlust!
 
 
Känns verkligen som att jag är redo för den här! Var ju liksom ett halvår sedan sist! WEEI! xPP
Känner verkligen att det är hoppning jag brinner för, dressyr känns mest bara tråkigt ibland, hahah... 
Hoppning är action... Yeey.... Vet, måste rida dressyr för att hoppa, och det gör jag ju! ;-)
 
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Memmo

Vad fin du är på hästen Alva!!

Svar: Hahah taack!!! <3 Du är bäst Clara!
Emmie & Alva

2012-09-29 @ 09:12:09
Postat av: Lucy

Fin häst! Sweetie pie! Läs snälla min blogg! Plizzzzz<33

2012-12-23 @ 19:12:48
URL: http://fabulouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback