slide show


Shoppat

Publicerat 2012-09-02 18:32:02 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Idag var jag i stan med Amanda! :) Det var nice och faktiskt en rätt mysig dag! Köpte två grejor! Två tröjor som det känns som att jag verkligen behövde! ;-)
 
Tröja H&M 199 kr:

Väldigt dåliga bilder och färgen är Inte sådär blå irl, försökte hitta den på h&m:s hemsida, men hittade den inte?
Ialfl en stickad tröja, typ trekvartsärm! Fin enligt mig! :)
 
Sen köpte jag en tröja med brittiska flaggan på, venne riktigt vad det var för butik, men en rätt speciell butik, men hittade den här tröjan och gillade den! Mysig och skön liksom! ;-)
 
 

Hahah, den här är faktiskt finare på! Och bilden är failad.. Men aja! Bättre än ingen alls?

 
Jag köpte en hollister body sprat för snart ett år sen, jag och Amanda bytte dem idag! För hon har oxå en, fast en annan doft! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback