slide show


Ridstövlar N 3

Publicerat 2012-09-07 22:10:37 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Provade ett par ridstövlar från mountain horse idag, såå fina! Satt bra och kändes bra! Och för mig känns det underbart, liksom 3:e ridstövlarna jag provar all time my life som passar, smashing feelings för mig!
 
Såhär ser dem ut dårå, enligt mig snygga och läckra! Kostar ca 2000 kr ;-)
 
Jämför dessa ridstövlar från mountain horse som jag provade idag med MH supreme high rider:
Rätt stor skillnad faktistk! Men frågan är, vilka håller längst? Jag är ingen expert men genom att kolla på bilderna så ser man att  venive field boots (de jag provade idag) är något mer rejäla! ;-) Men MH supreme high rider är ju mer smäckra, men venive field boots är rätt smäckra och något rejälare + billigare! Så heheh, enligt mig rätt mycket bättre! :) Vill verkligen ha ett par ridstövlar, ett par snygga! Några fula är inget jag vill ha, snygga men ändå praktiska och inte för dyra! Men har just nu inte alls pengar till det, men önska sig kan man ju alltid göra!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback