slide show


Nothing to do, nothing to say...

Publicerat 2012-09-29 20:11:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Har typ inget o göra så sitter på mitt rum och äter lite choklad, heheh.. :3
Tänkte kolla om min tvätt har torkat sen, och om den är torr lägga fram lite grejer i ridsaker-rummet i källaren och så! Venne... Känns som att det blev världens KRASCH det där med att vara taggad till imorgon..
Känns verkligen som att jag är ensam.. Åka dit själv, rida själv, fixa hästen själv, rida banan själv, sadla av och det själv. Åka hem själv. Det är ju faktiskt lite så det är, ridningen är ju oftast en väldigt inividuell sport.
Men älskar att jag får hålla på med hästsar och rida 3 dagar i veckan som jag faktiskt gör. Tror faktiskt inte att jag hade funnits kvar här på jorden om jag inte red. Låter jättedeppigt, veet.. Men skulle verkligen inte ha något liv då, inget jag gillar. Har jag inget att se fram emot och inget intresse, så betyder det världens undergång för mig.
Ni fattar? Men ska självklart vara med på träningstävlingen ändå. Bara det att jag just nu är deppig som f*n...
Menmen, blir säkert på bättre humör senare.;-)  Hoppas det. Eller ja, självklart att jag ska bli på bättre humör sen, men inte just nu tror jag, lite senare... ^^ Kommer nog som det verkar i nuläget bara lägga 110% på mig själv imorgon och hur det ska gå för mig. Göra allting SJÄLV. Men så får det bli, det blir nog bra.
Venne, men känner mig forever alone och dissad. :( Vet inte varför... Men känns bara som om någon har övergivit mig............. Det ända som verkligen gör mig GLAD just nu är Zafir och att han finns ♥ En så himla underbar kille.. Imorgon ska vi göra det, komma RUNT banan, sen hur det ser ut eller hur det går får bli som det blir, jag ska Rida och klara mig igenom den. Utan att faila helt totalt! Men det får vi ikke göra, jag vet att vi KAN klara det...
 
Srry för att inlägget är så deppigt, men promise, bättre humör snart!! 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback